úterý 9. srpna 2011

Přídavek

Ještě jsem zapomněla na pár věcí, tak menší přídavek.. :). Ještě k tý Anye, nezmínila jsem věc, která mě štve úplně nejvíc :D. Nechci si stěžovat, ale prostě se s tim někde musím podělit. Mluví s Edgarem a snad 20x během jednoho hovoru řekne za každou větou You know... protože ona mu vždycky něco vypráví a on moc nereaguje, takže se tak ujišťuje jestli ho vůbec poslouchá, ale je to fakt otravný. Byl klídek když tu nebyl, ale teď se vrátil a její oblíbený You know se vrátilo do starých kolejí a já to slyšim snad 100x denně :(.

Další věc, o veškerý nádobí se starám já. Jak vyndavání tak dávání nádobí do myčky. Někdy nádobí předtím musím trochu opláchnout, protože tam je bordel a myčka by to nezvládla. A logicky to pak zůstane v tom sítku, kudy odtéká voda. POKAŽDÝ ten bordel pak hodim do koše (když řikám pokaždý, tak fakt pokaždý, takže od tý doby co tu jsem tak jsem to udělala snad stokrát) a včera jsem to poprvé neudělala a ona hned přišla, že se ten bordel musí vyhazovat do koše, jinak že to bude plný mravenců. Nejvíc mě vytočila, tak jen řikám, I know a šla jsem pryč..

No a abych nebyla jen negativní, tak mě minulý týden na party potěšila tím, že mě představovala svý kamarádce, která se po roce vrátila z Francie a řiká, že jsem Tereza, jejich au-pair a hlavně že jsem převzala jejich domácnost na 100%, že neví co by beze mě dělala...

A ze všeho nejvíc mě potěšila Valentina, minulý týden jsme se koukali na film na přenosnym dvdpřehrávači společně s Vittem. Pořád sme tu obrazovku nemohli naštelovat, abysme všichni dobře viděli. V tom Vitto řiká, ať si vybere Teresa, že jsem host. A Valentina: No, it isn't true, she is a part of our family :). Tak to mě potěšilo ze všeho nejvíc :)). Bylo to od ní milý...

A na závěr moje nejoblíbenější "španělská" pecka s dvěma fešákama, kterýma se tady kochám :).

1 komentář:

  1. Já už to zas zapomněla, ty jsi teda ve Šp u anglické rodiny?
    Já jsem u španělské a mě sere starší z holek, protože jak si není jistá svou angličtinou, tak za každou větou právě taky říká "you know?!" a nebo "do you understand?!" grrr.. a taky se mě teď fuuuurt ptala "Do you like it?" na každou kravinu!! Tak jsem jí poprosila, ať se mě tolik neptá co se mi líbí nebo ne, už mi málem ruply nervy :D

    OdpovědětVymazat